Wczytuję dane...
Reklamacje i Zwroty

Reklamacje i Zwroty

Produkty sprzedawane w sklepie internetowym savanto.pl objęte są 24 miesięczną gwarancją. Oryginalność i najwyższą jakość zapewnia pochodzenie towarów bezpośrednio od dystrybutorów.

Jeżeli jednak z jakiegoś powodu chcesz zwrócić zakupiony produkt, w Naszym sklepie masz na to aż 30 dni bez podania przyczyny.

Reklamowany lub zwracany towar zgłoś przez Moje konto - w sklepie lub na sklep@savanto.pl .

Reklamacje i zwroty dostarcz na poniższy adres:

Hieronima Derdowskiego 7B 

83-200  Starogard Gdański

Maksymalny czas oczekiwania na zwrot wpłaty to 14 dni, ale zazwyczaj robimy to w 24h.

Prawo do zwrotu nie dotyczy:

  • Towarów, których zakup nie jest możliwy przez dodanie ich do Koszyka w Sklepie
    internetowym lecz jedynie w skutek otrzymania od Sprzedawcy odrębnej Oferty w
    odpowiedzi na przesłanie zapytania ofertowego.

  •  Towarów posiadających w Sklepie internetowym ikonkę „outlet” lub „brak zwrotu”

  •  kabli i przewodów posiadających w opisie towaru w Sklepie internetowym oznaczenie
    „bębnowy” oraz kabli i przewodów ciętych na zamówienie,

  •  bębnów (szpul) jednorazowych

  •  towarów objętych promocją lub stanowiących nagrodę w ramach promocji, w stosunku
    do których prawo odstąpienia od umowy zostanie wyłączone przez Sprzedawcę w
    opisie warunków danej promocji.

  •  towarów w jakikolwiek sposób używanych, towarów uszkodzonych lub zabrudzonych
    lub których opakowanie jest uszkodzone lub zabrudzone.

Art. 34. prawa konsumenta

Zwrot towaru po odstąpieniu od umowy

1.
Konsument ma obowiązek zwrócić towar przedsiębiorcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia,( u nas 30 dni) w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
1a.
W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, konsument jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
2.
Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
3.
Jeżeli umowę zawarto poza lokalem przedsiębiorstwa a towar dostarczono konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, przedsiębiorca jest zobowiązany do odebrania towaru na swój koszt, gdy ze względu na charakter towaru nie można go odesłać w zwykły sposób pocztą.
4.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 obowiązki informacyjne przedsiębiorcy ust. 1 pkt 9.

Nie przyjmujemy przesyłek płatnych przy odbiorze (za pobraniem).

Autoryzowany Dealer Truma Partner Serwisowy Truma

Autoryzowany Dealer Truma
Partner Serwisowy Truma

Wsparcie Klientów odpowiemy na wszelkie pytania

Wsparcie Klientów
odpowiemy na wszelkie pytania

Instalacja i Programowanie Urządzeń Victron Energy kompleksowe wsparcie techniczne

Instalacja i Programowanie Urządzeń Victron Energy
kompleksowe wsparcie techniczne

Bezpieczne płatności online zapewnia paynow mBank

Bezpieczne płatności
online zapewnia paynow mBank